Tuesday, December 25, 2012

Mos Craciun cu plete dalbe a sosit de prin nameti!

Primul gand cu care m-am trezit azi in minte: "A VENIT MOSUUUUU' ". Am fugit nerabdatoare spre brad si....


CADOURI, MULTE CADOURI! 
Erau cadouri pentru mine si sora mea, desigur. Nu doresc sa ma laud, sau sa stau sa insir ce chestii minunate si marete am primit, pentru ca nu are rost. Nu cadourile sunt importante in aceasta sarbatoare si de aceea este preferata mea! 
Dabia astept sa vad toti membrii familiei reuniti la o masa, discutand despre tot ce s-a mai intamplat de cand nu ne-am mai vazut. ASDFGHJKL! I'm so exciteeeed. 

Sa aveti un Craciun minunat plin de bucurii! Sa va distrati alaturi de cei dragi si nu in ultimul rand, sa va simtiti bine.

9 comments:

Bianca said...

Mulţumim pentru urare,Crăciun fericit şi ţie !:D

Anemona said...

Craciun fericit :*

Maria :) said...

Va multumesc din suflet tuturor!

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash said...

Eu voiam să ştiu ce cadouri ai primit, that's it :)) Crăciun fericit! :*

Maria :) said...

In cazul acesta o sa iti spun. Am primit foarte multe dulciuri, casti si o suma draguta de bani. Acum imi pot cumpara cate carti vreau, hehe. :)
Multumesc mult!

Amelie Glass ☠ said...

Craciun Fericit!~Chiar acum cinci minute am descoperit blogul asta si il ador...

Maria :) said...

Multumesc mult!
Ma bucur ca iti place, mi-ai facut un cadou deosebit spunandu-mi asta. :)

Ralu said...

Sarbatori fericite si vacanta placuta! >:D<

Maria :) said...

Multumesc Ralu!
Iti doresc la fel :)