Monday, December 24, 2012

Ajunul Craciunului!


Ah, cat am asteptat aceasta zi. Nu stiu de ce, dar ma simt asa de fericita, curata si entuziasmata. Imi vine sa plang de fericire, serios. Craciunul este sarbatoarea mea preferata. Cand vad pe toata lumea linistita, la casele lor impreuna cu familia si cei dragi, ma simt.. inexplicabil de bine. Toata lumea ajuta pe cei saraci/nevoiasi, care nu au norocul nostru, ceea ce ma bucura mai mult decat orice.
 Nu pot pune in cuvinte ceea ce simt, dar totusi incerc.
Am fost in parc acum 2 zile, unde era totul asa de minunat! Luminitele si casutele acelea cu tot felul de bunatati: placinte, prajituri, dulciuri imi fac sufletul sa se topeasca. Erau mai multe familii care se plimbau si radeau, se bucurau de timpul petrecut impreuna. 

Desigur, 
image

si asta ma entuziasmeaza si mai mult! Nu imi doresc ceva anume, niciodata nu mi-am dorit, iar de fiecare data cand parintii ma intrebau ce vreau sa imi aduca Mosul, eu spuneam ca nu vreau nimic special, ceea ce era adevarat. Ma multumesc cu orice, chiar daca este o ciocolatica mica, pentru mine doar gestul conteaza. 
Cel mai frumos cadou este sa fiu alaturi de familie, nu imi pot dori ceva mai bun de atat! 


Am decorat si blogul cu cele mai frumoase ornamente! 
Uitati aici un playlist pe care il ascult eu, stiu ca este in Engleza, dar acestea mi se par mai vesele.
Un Ajun cat mai minunat posibil! 
~ Yay Yay Yay Yay! ~ 


No comments: