Sunday, August 5, 2012

Home, Sweet Home :]

image
Scuzati [Iar si Iar si IAR] ca nu am mai postat de mult. Am fost ocupata cu tema de vacanta la matematica... ehhh, pe cine pacalesc? Am fost plecata: 
- La mare
- La munte
- La bunici
- La rude
- La Waterpark
- La oriunde dar nu acasa :)

Bine, recunosc, am stat si vreo 5 zile acasa, dar nu am avut idei de postari. Sincera sa fiu, nici acum nu prea am ce scrie, dar ma rog.
Am terminat de citit Bal Mascat, a doua carte din seria "Sange Albastru" de Melissa de la Cruz.
Foarte draguta, va urma recenzia ei. Deocamdata citesc Revelatii... Imi place seria, e foarte interesanta si te tine doar cu sufletul la gura :D

Ma gandeam sa organizez un concurs, dar nu stiu ce carte sa cer pentru sponsorizare.
Voi ce carte ati dori? Scrieti intr-un comentariu, iar cartea care are cele mai multe cereri, va castiga.
Am o alta intrebare: Ce doriti sa mai vedeti pe blog? Adica in afara de plictisitoarele postari ale mele, si minunatele recenzii? Sunt foarte curioasa... 

3 comments:

Unknown said...

Mie imi place foarte mult blogul tau ,cartea care cred ca ar fi frumoasa drept premiu este Naluca si Naucul adica mie mi se pare super cartea dar oricum nu vad cum ai putea imbunatati blogul , tineo tot asa si baftaaa!!!!!!!!!!!

Catalina Mihaela said...

Mie-mi place blogul tau.E super!
Hmm..Chimie perfecta,ar fi chiar tare :D

Anemona said...

Se pare ca te-ai bucurat din plin de vacanta >:D< bine ai revenit>:d<