Wednesday, September 12, 2012

Zece lucruri pe care le-am facut (si probabil n-ar fi trebuit) - Sarah Mlynowski

coperta_10_lucruriDacă i se oferă ocazia, care fată de șaisprezece ani n-ar profita de șansa de a se muta acasă la o prietenă și de a trăi amândouă fără supravegherea părinților? Cu toate că „ocazie” poate să nu fie termenul potrivit, din moment ce April a trebuit să-i spună tatălui ei un foarte mărunt neadevăr, ca s-o facă să devină posibilă (vezi #1: Ne-am mințit părinții). Însă ea și colocatara ei, Vi, sunt pe deplin responsabile și capabile să-și poarte singure de grijă. Cum de-au ajuns la „Am chiulit de la școală” (#3), „Am dat o petrecere trăsnită” (#8), „Am cumpărat un jacuzzi” (#4), și, hm, „Am adăpostit o fugară” (#7), cam este un mister până și pentru ele.
În această amuzantă și dulce-amăruie poveste, Sarah Mlynowski sondează mintea și sufletul unei fete care rămâne pentru prima oară pe cont propriu. Ca să ajungă cu bine la capătul anului școlar, April va fi nevoită să jongleze cu un triunghi amoros, să învețe să se descurce singură și să accepte faptul că lumea ei, cu atâta grijă construită, s-ar putea nărui pur și simplu… odată cu fiecare lucru pe care n-ar fi trebuit să-l facă.


Parerea Mea:

Mi-a placut! Chiar mi-a placut! A fost o carte relaxanta, interesanta si plina de actiune! 
Se vorbeste din perspectiva personajului principal, April. Lucrul pe care il ador este faptul ca apar unele "flashback-uri", adica de exemplu isi spun "Te Iubesc", iar apoi iti da un fel de "capitol" intitulat: "Prima data cand ne-am spus te iubesc", sau "Prima data cand ne-am sarutat" sau alte chestii :)
Dupa cum ati citit si in descriere, este vorba despre o fata, April, care ar fi trebuit sa se mute cu parintii ei in alta parte, dar ii roaga sa ramana aici [greu de explicat, scuze], si isi va ruga prietena, Vi, sa o gazduiasca.
Gandirea lui Vi, este absolut... GENIALA! Tipa e foarte desteapta, chiar daca nu prea vrea sa arate. Adevarul este, ca are cu un an mai mult decat April, iar la anul va trebui sa plece la colegiu. 
Se intampla mult mai multe, si mi-ar placea sa vi le povestesc, dar daca aveti in plan sa cititi cartea.... ei bine, nu pot face SPOILERE!
Atat va spun: va recomand cartea, este usoara, si merge citita oricand, oriunde.

Click pentru a cumpara:


2 comments:

Only Books said...

Waaaa! <3 Cartea asta pare geniala. "Throwing a Crazy Party"...asta nici macar nu e un lucru rau :)).
Vreau s-o citesc si eu...dar momentan am prea multe in biblioteca necitite:(.

Dee.

Jacqline said...

Am si eu cartea si aveam in plan de ceva timp sa o citesc, dar am tot amanat momentul. Cred ca acum o sa-i dau o sansa :D