Tuesday, September 4, 2012

Semn de carte :D

Heeei! Ma gandeam ca poate ati dori sa vedeti semnul meu de carte preferat. Este preferat deoarece o prietena foarte apropiata mi l-a daruit, iar asta inseamna mult pentru mine!
Am facut un colaj, si tin sa mentionez ca in a doua poza, este o parte din mine! Scuzati in ce eram imbracata [pijama, desigur] si background-ul :D
Si da, acela din spatele meu este un ursulet gigant cu care dorm.
Tocmai am realizat ca eu nu am pus o poza cu mine pe blog, dar nici nu stiu daca ar fi indicat :). Cum credeti voi... daca doriti mai multi, voi pune, desigur.


Semnul de carte este putin distrus din pacate, deoarece l-am folosit la absolut toate cartile citite, iar dintii i s-au indoit :(. 
Ma gandeam sa o rog pe prietena mea sa mai faca inca 3-4 pentru urmatorul giveaway. 
Da, ati citit bine, va urma un giveaway, dar deocamdata astept sa adun mai multe chestii de la autoare pentru ca voi sa aveti mai multe :D


2 comments:

Only Books said...

Ce tare ee! <3 De-abia astept giveaway'ul - cu siguranta o sa ma inscriu.

Dee.

Simona said...

Foarte dragut semnul de carte :D O sa incerc si eu odata sa imi fac unul. Sunt amuzante :D