Thursday, March 1, 2012

The Ghost and The Goth - Stacey Kade



Aseara am terminat de citit cartea. Este excelenta! Este relaxanta, interesanta si plina de intamplari. Am citi-o in engleza.
Cea mai populara fata din scoala, Alona Dare, moare intr-un tragic accident: calcata de autobuzul scolii. Acum a devenit o fantoma. Dar ce se intampla atunci cand observa ca un baiat, mai putin popular, cunoscut ca "ciudatul", o poate vedea? Will Killian, caci acesta este numele lui, are "darul" de a vorbi cu fantomele si de a le atinge. Toate spiritele doresc ceva de la el, sa transmita un mesaj. Killian nu doreste acest lucru. Se ascunde sub hanoracul lui negru, impruna cu Marcie, Ipodul lui. Dar, intr-o zi, o vede pe Alona pierduta... si ei bine, el o place pe Alona de cand s-a mutat. De la un timp, ea, Alona, observa ca dispare intr-un loc, unde nu isi aminteste nimic. Un lucru este destul de ciudat... Killian stia ca cine dispare odata, nu se mai poate intoarce din locul acela. Asta doreste sa afle Alona, dar are nevoie de ajutorul lui! Oare ce se va intampla mai departe? O va ajuta Will pe Alona? Veti stii doar daca cititi cartea.
Mi-a placut pentru ca vorbeste atat din punctul de vedere al Alonei Dare cat si din punctul de vedere al lui Will Killian. Iti dai seama exact ce gandesc personajele. Excelenta cartea, iar odata ce te apuci sa o citesti, nu de mai dezlipesti de ea :).

PRECOMANDATI CARTEA DE LA EDITURA LEDA!!

2 comments:

Niahara said...

Mi-a venit si mie ieri cartea si m-am apucat de ea. Este foarte draguta.

Maria :) said...

Ma bucur ca iti place pana acum! Vei observa ca este excelenta!