Tuesday, February 14, 2012

Jocurile Foamei.

Da. Ma pot considera obsedata de aceasta serie. Am gasit o melodie a lui ADELE, care mi se pare ca se potriveste nespus de bine cu aceasta serie.
I set fire - ma duce cu gandul la Cinna, care i-a dat foc rochiei lui Katniss, in prima si a doua carte... [ in a doua cand purta rochia de mireasa, etc... ]
Until you kissed my lips, and you saved me - Primul sarut pe care Katniss, l-a simtit din tot sufletul, nu ca cele obisnuite fara sens
My hands, they were strong, but my knees were far too weak - Peeta, cu piciorul ranit, in prima carte.
There's a side to you that I never knew, never knew - Peeta, indragostit de Katniss.
All the things you'd say they were never true, never true - In a doua carte, cand Katniss si Peeta s-au simtit tradati de Haymitch.
Etc... nu am timp sa scriu toate versurile ce ma duc cu gandul la aceste minunate carti! Am citit decat primele doua, citesc cea de-a treia carte, acum :)

2 comments:

Jester said...

Vă invităm să sprijiniți un proiect literar online aflat la început. Un forum cafenea literară, unde putem discuta probleme legate de literartură și creative writing. Adresa noastra este http://creativewriting.hitforum.ro/

niaharasworld said...

Cinna... vai ce mi-a placut de el ca personaj. Era personajul meu preferat.