Sunday, June 17, 2012

Leapsa - Program de vacanta cu personajele preferate




Imi cer scuze ca nu am mai postat de mult. Am fost ocupata cu scoala. Teste peste teste pentru definitivarea mediei, etc..
Dar, am revenit "in forta", daca pot spune asa.
Am primit aceasta leapsa de la Mihaela.
La inceput nu am inteles ce vrea sa fie aceasta leapsa, dar apoi mi-am dat seama.
Vara asta...



... o conving pe mama Oliviei ca nu este bine sa fii rasist si ca daca fiica ei doreste sa iasa cu un baiat de culoarea pielii diferita, sa iasa cu el. Probabil ca nu va m-a asculta, dar hei, macar incerc. Si daca nu doreste sa ma asculte, voi pleca impreuna cu Liv si Corey in minunata lor calatorie, departe de tot si de toate probleme ce ne urmaresc.

 
...incerc sa vorbesc cu Will Killian, baiatul de care mi-a placut de 2 ani. Dar il tot vad vorbind cu fantoma aia. Da, o pot vedea. Ce are tipa, pe care am identificato ca Alona Dare, si nu am eu? Hahaha, da, intrebare absolut stupida. Totul. Dar totusi, cred ca lui Will i-ar placea o fata pe care o pot vedea si altii, sau cel putin asa cred eu.

... o sa il rog pe Caleb sa imi dea lectii de calarie. Sper sa fie de acord, si sper ca Eve sa nu devina geloasa. Nu il plac pe Caleb in felul acela, decat ca pe un prieten apropiat. Si daca nu doreste, imi voi petrece timpul cu Eve, undeva in padure si ne vom distra de minune, dar fara baieti.

... il voi implora pe Simon sa ma invete unele trucuri, iar pe Derek sa ma invete cateva miscari pentru aparare. Iar daca acesti refuza, voi pleca impruna cu Tori la Mall sa ne cumparam cele mai la moda haine si pentru a ne face manichiura si pedichiura, iar apoi impruna cu Chloe la coafor pentru ca ea sa isi decoloreze parul care acum este negru.

Dau leapsa mai departe tuturor celor care o doresc :)
Va rog sa postati un link daca ati luat leapsa pentru a putea sti cum va petreceti voi minunata vacanta de vara, cu personajele preferate din cartile citite de voi.

No comments: