Saturday, March 10, 2012

Leapsa


1. Daca vi s-ar propune sa va scrieti biografia, carui scriitor i-ati incredinta sarcina aceasta?
Nu cred ca voi ajunge asa departe incat sa mi se scrie biografia, dar sincera sa fiu, cred ca Suzanne Collins.

2. Care sunt motivele pentru care i-ati incredinta lui sarcina aceasta?

Nu stiu de ce, dar am o pasiune pentru pentru cartile ei. Sunt absolut uimitoare si ea e o persoana incantatoare din cate am auzit.
3. Este sfarsitul lumii. Ce carte ati pune in capsula cosmica pentru a pastra o « urma» a umanitatii?


Hm... Sunt mai multe defapt: "Elevul Dima dintr-a 7-a " "Invitatie la Vals" " Scrisoare de Dragoste"


4. Cum arata pentru dvs. pauza ideala pentru a citi o carte?
Natura ma fascineaza, atat iarna cat si vara. De obicei, vara, pentru ca atunci este mai cald, citesc afara, in curte, la umbra nucului [pe bune, chiar am nuc in curte, nu fac misto]. Este locul perfect. Nici nu imi pot imagina ceva mai relaxant si mai frumos decat asta.

5. Dacă ati avea puterea de a « sterge » un personaj de roman, care ar fi acesta?


Cel care a omorat-o pe RUE, in Jocurile Foamei. Parca baiatul din districtul 3, sau 1. Nu mai stiu :)


6. Care sunt motivele pentru care ati scoate acest personaj?

A omorat o fata nevinovata. Desigur ca a facut-o ca sa se salveze. Dar totusi, ai omori o fata de 12 ani, care este mica si inocenta, fara nicio aparare? Nu cred.


7. Cati kilometri ati merge pentru a gasi o carte ?

Daca este vorba de mers pe jos, nu o voi face. Daca este vorba de mers cu bicicleta probabil 10 km [maxim] si daca este vorba de mers cu masina, pana cand voi gasi cartea dorita!


8. Daca ar fi posibil sa va intoarceti in trecut, ce scriitor ati vrea sa intalniti ?

Ion Luca Caragiale. Imi place simtul umorului, este minunat, in opinia mea, desigur.

9. Care ar fi primele cuvinte care i le-ati adresa (In afara de « Buna ziua ») ?

Chiar nu stiu. Probabil " Va multumesc ca mi-ati oferit bucuria de a citi minunatele dumneavostra opere"


10. Descrieti biblioteca visurilor voastre.
Intrebarea asta este preferata mea. O biblioteca mare, completa, dar nu inalta cum toata lumea vede o biblioteca. Sa fie o camera, mai bine spus, si pe podea sa fie cartile asezate cu minunatele coperti la vedere. Sa am un fel de carare, care sa ma ajute sa ma plimb printre ele. Iar, de fiecare data cand apas un buton, sau nu stiu sigur, sa apara cartea care o doresc si sa o pozitionez in locul potrivit.
Am primit leapsa de la Crisa si o dau mai departe:
SPER CA NU LE-ATI MAI PRIMIT! :)

6 comments:

Only Books said...

Asta chiar e o leapsa grea:)). Imi plac raspunsurile tale:).

Dee.

Maria :) said...

Mersi :)

Only Books said...

Ce-mi plac raspunsurileeee!:X

PS: Avem o provocare pentru tine! Pentru mai multe informatii da click aici: http://love-for-books.blogspot.com/2012/03/scris-de-blogger.html

Criss

Zile și file said...

Îmi plac răspunsurile! :x

giddusadik said...

Foarte draguta leapsa, si la fel si raspunsurile tale :D

Maria :) said...

Multumesc mult :D