Tuesday, February 14, 2012

Jocurile Foamei.

Da. Ma pot considera obsedata de aceasta serie. Am gasit o melodie a lui ADELE, care mi se pare ca se potriveste nespus de bine cu aceasta serie.
I set fire - ma duce cu gandul la Cinna, care i-a dat foc rochiei lui Katniss, in prima si a doua carte... [ in a doua cand purta rochia de mireasa, etc... ]
Until you kissed my lips, and you saved me - Primul sarut pe care Katniss, l-a simtit din tot sufletul, nu ca cele obisnuite fara sens
My hands, they were strong, but my knees were far too weak - Peeta, cu piciorul ranit, in prima carte.
There's a side to you that I never knew, never knew - Peeta, indragostit de Katniss.
All the things you'd say they were never true, never true - In a doua carte, cand Katniss si Peeta s-au simtit tradati de Haymitch.
Etc... nu am timp sa scriu toate versurile ce ma duc cu gandul la aceste minunate carti! Am citit decat primele doua, citesc cea de-a treia carte, acum :)

1 comment:

Anonymous said...

Cinna... vai ce mi-a placut de el ca personaj. Era personajul meu preferat.